Friday, January 4, 2013

2013-0401之页

Today is a special day. You know why?? Look at the date carefully.
2013/01/04    Friday ----- 201314 (5)
                                 ----- 5201314

Although it is special, but the day just passed by. Smoothly and peacefully. And finally I blogged the first post in 2013 here today.

I had started my campus life 2 days ago. So far so good and the schedule was not so pack. Maybe I used to the life there. Everything was just normal to me. The only thing I have to consider was the car problem. I brought my own car, and would use there for the whole January, until CNY holiday. But then take care of the car was a big challenge for me. Skipped this.

我发现~我还是用回华语比较好说话~哈哈哈哈哈
*Changed channel*

虽然开始上课了,但我还需要时间去适应,因为并不是所有事情都已经安顿下来。还有很多事情未解决的。第一件事当然就是烦不完的经济问题。我已经很努力的在减低自己的花费,能省则省,就希望能把开销减到最低。要一直等到工作发薪水的那一天,再来重新策划自己的开销花费,我想,还需要等一个月吧~~ 真的很靠我的耐性!!

接下来的日子会发生什么事了吗,我不想去顾虑,活在当下,惜福就好。过于怨天尤人,真是咎由自取~


就看看下这一个星期的收获吧 :)


2012迟来的圣诞礼物。是我班的国恩送的。很特别也很重!哈哈哈哈哈 该怎么形容呢?就是厚厚的玻璃中藏着是 Grand Piano 的模样, 很喜欢 :)   谢啦 :)

 这个是佩佩从她的家乡带回来的钥匙圈  :)
Hornbill  犀鸟. 是砂磱越的象征

 这些嘛~就是Ah Kei在去年的长假去台湾时买回来给我们的手信 :)


我承认假期里我的脸的肌肤真的好很多去~ 如果问我用什么洗脸霜,我真的不知道,因为我都没有再用,尤其是假期更是懒惰洗~ 这瓶 Hada Labo 是新款的,也是开学时才去买来用的,因为不想在回到宿舍后,肤质又开始乱糟糟~ 还蛮好用的,大爱 :)


好啦,这就是这整个星期大概要说的东西了 呵呵呵呵呵呵
现在是周末,你有好好休息了吗?
接下来,再继续冲刺!!!!!!!
晚安 :)

No comments: